WASTELAND  
  Αρχική Σελίδα  
  Τί είναι το Wasteland  
  Η ιστορία  
  - Σενάριο  
  - Wasteland 1  
  - Ομάδες  
  - Χαρακτήρες  
  - Αποστολές
 

Αναλυτικά

 
  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  Κανόνες
  Το πεδίο
  Συμμετοχές
  MULTIMEDIA
  Φωτογραφίες
  - Wasteland 1
  - Wasteland 2
  Videos
  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  Email
  Forum
   
   
   
 
Πρόοδος σεναρίου
Αποστολές: 100%
Πεδίο: 100%
Συμμετοχές: 100%
Συνολο: 100%











 
Αρχική Σελίδα > Κανόνες
 
Στο παιχνίδι θα ισχύσουν οι παρακάτω κανόνες:
 
1) Γενικοί κανόνες
- Στο παιχνίδι μπορούν να πάρουν μέρος όλοι όσοι έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος ηλικίας.
- Όλοι οι παίχτες θα υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση πριν την έναρξη του παιχνιδιού, στην οποία θα δηλώνουν ότι φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη για τυχόν τραυματισμό τους κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.
 
2) Ασφάλεια
- Όλοι οι παίχτες θα φοράνε υποχρεωτικά προστατευτικά γυαλιά ή μάσκα καθόλη την διάρκεια παραμονής τους στο πεδίο. Η ύπαρξη περαιτέρω προστατευτικών μέσων (επιγονατίδες, κράνη κλπ) δεν είναι υποχρεωτική αλλά συνιστάται. Οι χρήση ασπίδων απαγορεύεται, για ευνόητους λόγους.
- Ανώτατο όριο fps 350. Όλα τα όπλα, ανεξαρτήτου είδους, θα μετρηθούν με χρονογράφο. Όποιο όπλο ξεπεράσει το όριο των 350fps, θα βγει από το παιχνίδι. Η μέτρηση θα γίνει με 0.20g BBs και μηδενισμένο το hop up.
- Απαγορεύτεται η χρήση όπλων μέσα στο safe house.
- Απαγορεύεται η χρήση χειροποίητων χειροβομβίδων και λοιπών χειροποίητων βοηθητικών εκρηκτικών. Επιτρέπονται μόνο όσα κυκλοφορούν στο εμπόριο αποκλειστικά για χρήση airsoft. Αν κάποιος παίχτης θέλει να χρησιμοποιήσει βοηθήματα εμπορίου, θα πρέπει να το δηλώσει πριν το παιχνίδι, ώστε να το γνωρίζουν όλοι.
- Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Ως τυφλές βολές ορίζονται οι βολές στις οποίες δεν υπάρχει σκόπευση. (π.χ. το να βγάλουμε το όπλο με το χέρι από μια γωνία και να ρίξουμε τυχαία).
- Ελάχιστη απόσταση βολής 3 μέτρα. Κάτω από τα 3 μέτρα ισχύει ο κανόνας "μπαμ".
- Σε περίπτωση ανάγκης (π.χ. ξένοι στο πεδίο) θα γίνει παύση του παιχνιδιού με ηχητική σήμανση. Όλοι οι παίχτες θα πρέπει να παραμείνουν στις θέσεις τους μέχρι να ακουστεί πάλι η ηχητική σήμανση εκκίνησης.
 
3) Διεξαγωγή παιχνιδιού
- Η διάρκεια του παιχνιδιού θα είναι 6 ώρες.
- Το πρόγραμμα διεξαγωγής του παιχνιδιού θα έχει ως εξής:
  • 08:00 - 09:00 Προσέλευση παιχτών
  • 09:00 - 10:00 Προετοιμασία παιχτών
  • 10:00 - 11:00 Ενημέρωση (briefing)
  • 11:00 - 17:00 Διεξαγωγή παιχνιδιού
  • 17:00 - 18:00 Αποτελέσματα (debriefing)
  • 20:00 - 22:00 Καθιερωμένο φαγοπότι! (για όσους θέλουν)
- Η έναρξη και λήξη του παιχνιδίού θα γίνει με ηχητική σήμανση.
- Κάθε ομάδα / παίχτης, θα έχει άπειρα respawns. Αν κάποιος κουραστεί, μπορεί να κάτσει στην βάση της ομάδας του για όσο χρόνο επιθυμεί.
- Όλοι οι παίχτες θα πρέπει να ακολουθήσουν τον κώδικα τιμής του airsoft. Αν κάποιος παίχτης δεν αποδέχεται - δεν ενημερώνει για τις βολές που δέχεται επανειλημμένα (οι λεγόμενοι "αθάνατοι"), θα αποβάλλεται από το παιχνίδι μέχρι το τέλος της διεξαγωγής του.
- Κάθε παίχτης θα λάβει έναν φάκελο με οδηγίες, στις οποίες θα αναγράφεται η αποστολή του και ο ρόλος τον οποίο καλείται να "παίξει". Είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες. Αν δεν το κάνει, θα επηρεάσει αρνητικά την εξέλιξη του σεναρίου και κατ' επέκταση την ροή του παιχνιδιού. Αν βρεθεί παίχτης που δεν ακολουθεί τους κανόνες του σεναρίου, θα αποβάλλεται.
- Θα υπάρχουν ουδέτεροι παίχτες με κάμερες ή/και φωτογραφικές μηχανές, οι οποίοι θα λειτουργούν και ως παρατηρητές/συντονιστές. Θα φοράνε ειδικά φωσφορούχα γιλέκα για να ξεχωρίζουν.
 
4) Ειδικοί κανόνες
- Αιχμαλωσία : Αιχμαλωσία θα μπορούν να κάνουν ΜΟΝΟ όσες ομάδες έχουν αυτή την δυνατότητα βάση του σεναρίου. Η αιχμαλωσία θα γίνεται είτε με την θέληση του παίχτη, είτε με προειδοποίηση. Εάν ο παίχτης δεν θέλει να πιαστεί αιχμάλωτος, τότε οι αντίπαλοι έχουν το δικαίωμα να φωνάξουν "αιχμαλωσία" ή "είσαι αιχμάλωτος" και να τον πυροβολήσουν. Ο "αιχμάλωτος" είναι υποχρεωμένος να υπακούσει και να τους ακολουθήσει στην βάση. Η αιχμαλωσία διαρκεί δέκα (10) λεπτά. Κατόπιν ο αιχμάλωτος είναι ελεύθερος να φύγει και η ομάδα που τον αιχμαλώτησε υποχρεωμένη να τον αφήσει.
Αιχμάλωτοι θα μπορούν να πιάνονται παίχτες που κυκλοφορούν μόνοι τους ή σε ζευγάρια. Οι νεκροί παίχτες (π.χ. όσοι επιστρέφουν για respawn) ΔΕΝ θα πιάνονται αιχμάλωτοι.
Οι αιχμάλωτοι που θα ελευθερώνονται θα πρέπει να επιστρέφουν στην βάση τους για respawn. Καθόλη την διαδρομή θα συμπεριφέρονται σαν "νεκροί" (όπλο ψηλά).
Σε περίπτωση ενέδρας ή εμπλοκής κατά την συνοδεία αιχμαλώτου, τυχόν βολές που δέχεται ο αιχμάλωτος, δεν μετράνε! Εάν η ομάδα που συνοδεύει τον αιχμάλωτο αποδεκατιστεί, τότε η ομάδαπ που έκανε την ενέδρα/επίθεση, μπορεί να τον πιάσει αιχμάλωτο (με την παραπάνω διαδικασία), να τον σκοτώσει ή να τον αφήσει να φύγει.
Ο αιχμάλωτος καθόλη την διάρκεια της αιχμαλωσίας του δεν έχει δικαίωμα να πυροβολήσει ή να μιλήσει στον ασύρματο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση ΔΕΝ αφαιρούμε από τον αιχμάλωτο τον εξοπλισμό του (όπλα, γεμιστήρες, εξαρτίσεις, γιλέκα, ασύρματο).
- Ανάκριση : ΔΕΝ υπάρχει ανάκριση στο παιχνίδι. Απαγορεύεται να δίνουμε πληροφορίες για τις αποστολές μας παρά ΜΟΝΟ αν είναι μέρος της αποστολής μας.
Η προσπάθεια ελευθέρωσης αιχμαλώτου μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ κατά την μεταφορά του προς την αντίπαλη βάση. Από την στιγμή που θα μπει στην αντίπαλη βάση ΔΕΝ γίνεται να ελευθερωθεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν χειροδικούμε ενάντια σε κανέναν. Πάντα ενεργούμε με φιλικό τρόπο και πάντα με βάση τους κανόνες.
- Κανόνας ΜΠΑΜ : Σε περίπτωση που ο εχθρός βρίσκεται σε απόσταση 3-4 μέτρων και ΔΕΝ μας έχει δει, τότε, για λόγους ασφάλειας, ισχύει ο κανόνας ΜΠΑΜ, δηλαδή ο επιτιθέμενος φωνάζει δυνατά "ΜΠΑΜ", και ο αντίπαλος θεωρείται νεκρός.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το ΜΠΑΜ θα ισχύει εφόσον υπάρχει δυνατότητα σκόπευσης και οπτική επαφή με τον στόχο Πρώτα σκοπεύουμε και μετά φωνάζουμε ΜΠΑΜ!
- Κανόνας Parley : Γνωστό και σαν "live to fight another day". Σε περίπτωση που δύο αντίπαλοι συναντηθούν σε πολύ μικρή απόσταση, μπορούν είτε να θεωρήσουν το γεγονός double-kill και να πάνε για respawn, είτε να επικαλεστούν τον κανόνα "parley", δηλαδή να απομακρυνθούν ο ένας από τον άλλλο και να συνεχίσουν την μάχη μετά από 5 δευτερόλεπτα. Αυτό γίνεται για να μην υπάρχουν διαμάχες για το ποιος σκότωσε πρώτος τον άλλο.
- Safe zones / Βάσεις : Οι βάσεις κάθε ομάδας είναι ταυτόχρονα και safe houses. Για τον λόγο αυτό ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι βολές μέσα στις βάσεις, είτε είναι από έξω προς τα μέσα, είτε από μέσα προς τα έξω. 
Στις βάσεις θα μπορούν να ξεκουράζονται οι παίχτες, να ανεφοδιαστούν κλπ.
 
 
 
Οι κανόνες διεξαγωγής και οι ειδικοί κανόνες θα αναθεωρούνται και θα ανανεώνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς ολοκληρώνεται το σενάριο.
 
 
 
BoBKiD 2008