Tom Clancy's: The Division

 

 Τελευταία τροποποίηση: 11-11-2018

Τίτλος σεναρίου: Tom Clancy's: "The Division"
Περιγραφή:  Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο/παιχνίδι. Βρισκόμαστε στο κοντινό μέλλον, όπου ένας ιός έχει καταστρέψει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της Γης. Στις πόλεις επικρατεί το χάος. Μόνο μια επίλεκτη μονάδα πρακτόρων μπορεί να επαναφέρει την τάξη: Η "Division".
   
Βαθμός δυσκολίας:  
   
Τύπος πεδίου: CQB/Urban/Woodland
Μέγιστος αριθμός παιχτών: 40
Αριθμός παρατάξεων:  5-10 (4-5 άτομα έκαστη) παρατάξειςπαιχτών
1-2 (4-5 άτομα) παρατάξεις διοργανωτών
   
Σημεία respawn: 2-4 (κοινά για τις παρατάξεις, ανάλογα με τις συμμετοχές)
Αρ. παιχτών για respawn: 4-5 (πλήρη παράταξη) (αναμονή μέχρι να πάνε για respawn όλοι ή επιστροφή ενεργών παιχτών στο respawn για να βάλουν στο παιχνίδι τους παίκτες που είναι εκτός)
   
Χρήση medic: NAI (γάζες), 3 ανά παίχτη πριν πάει για respawn.
Χρήση engineer: ΟΧΙ
   
Dress code: Πολιτική ενδυμασία (όχι παραλλαγές)
Εξοπλισμός: Χωρίς περιορισμό στον τύπο ή στο χρώμα
  Φακός, ασύρματος
Γεμιστήρες: Low - Mid cap ΜΟΝΟ!

 

Περιγραφή:

Οι παίχτες χωρίζονται σε ομάδες των 4 ή 5 ατόμων ή λιγότερα (εφόσον το επιθυμούν), ανεξάρτητα από πόσα μέλη έχει η ομάδα αεροσφαίρισης στην οποία ανήκουν.

Κάθε ομάδα έχει 2 χρώματα αναγνώρισης (δύο σε κάθε μπράτσο) τα οποία διαφέρουν από τις άλλες ομάδες. (π.χ. κόκκινο - πράσινο, κόκκινο - κίτρινο, μπλε - κόκκινο, μπλε - μπλε).

Στο πεδίο ορίζονται 2-4 respawn points, τα οποία είναι κοινά για όλους. Προϋπόθεση είναι κάθε respawn point να έχει τουλάχιστον δύο (2) εξόδους από τις οποίες μπορούν να εξέλθουν οι ομάδες.

Ορίζονται επίσης 2 ή 3 σημεία ως extraction zones (EZs), τα οποία όμως ΔΕΝ πρέπει να έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους και, εφόσον είναι δυνατόν, να βρίσκονται σε διαφορετικό υψόμετρο (π.χ. διαφορετικούς ορόφους). Στα σημεία αυτά θα υπάρχει σχεδιασμένος ένα κύκλος με το γράμμα "Η" στο κέντρο και μια κόρνα αερίου, την οποία θα  χρησιμοποιήσουν οι παίχτες για να καλέσουν το ελικόπτερο που θα κάνει το extraction (ΠΡΟΣΟΧΗ: το ελικόπτερο μπορεί να έρθει μόνο αφότου περάσουν 4 λεπτά από το τελευταίο extraction!)

Στο πεδίο υπάρχουν κρυμμένα κουτιά, τα οποία οι παίχτες θα πρέπει να βρουν και να μεταφέρουν στα EZs.

 

Υπάρχει μία επιπλέον ανεξάρτητη ομάδα, με παίχτες της διοργάνωσης, η οποία λειτουργεί ως παρενόχληση.

 

Σκοπός:

Νικήτρια είναι η ομάδα που στο τέλος θα έχει κάνει extract τα περισσότερα κουτιά.

 

Διεξαγωγή:

Οι παίχτες πρέπει να βρουν όσα κουτιά μπορούν, ψάχνοντας στο πεδίο. Κάθε παίχτης μπορεί να μεταφέρει ΜΟΝΟ ΕΝΑ κουτί στο ΧΕΡΙ! Απαγορεύεται οι παίχτες να μεταφέρουν κουτιά σε σακίδια ή άλλες θήκες.

Εφόσον έχουν 1 ή περισσότερα κουτιά, πρέπει να τα μεταφέρουν σε ένα από τα Extraction Zones και να χρησιμοποιήσουν την κόρνα αερίου. Εφόσον ακουστεί η κόρνα, μετά από 30 δευτερόλεπτα περίπου θα κατέβει στο σημείο αυτό ένα σχοινί, στο οποίο θα μπορούν να κρεμάσουν τα κουτιά. Πριν γίνει αυτό όμως θα πρέπει να τα σημάνουν με τα χρώματα της ομάδας τους, χρησιμοποιώντας ειδικές ταινίες που θα τους δωθούν από την διοργάνωση, τα οποία είναι ίδια με τα χρώματα που φοράνε.

Από την στιγμή που θα κατέβει το σχοινί, έχουν 30 δευτερόλεπτα να τα δέσουν και να τα προστατεύσουν από άλλους παίχτες! Μόλις περάσουν τα 30 δευτερόλεπτα, το σχοινί ανεβαίνει και όσα δεμένα κουτιά υπάρχουν καταχωρούνται στην ομάδα που ανήκουν τα χρώματα που έχουν πάνω τους.

Εάν ένας παίχτης που μεταφέρει κουτί χτυπηθεί, αφήνει το κουτί στο σημείο που χτυπήθηκε, ακόμα κι όταν περιμένει medic.

   

Προσοχή: Οποιαδήποτε ομάδα μπορεί να διεκδικήσει τα κουτιά που είναι πάνω στο σχοινί.

 

Οι Κυνηγοί (Hunters):

 

Στο πεδίο θα κυκλοφορεί μια ανεξάρτητη ομάδα, οι λεγόμενοι "Κυνηγοί", τα μέλη της οποίας θα είναι υποχρεωτικά από την διοργάνωση. Σκοπός της ομάδας αυτής ειναι:

  • Η παρενόχληση των παιχτών στην περιοχή ΕΞΩ από τα Extraction Zones, όταν υπάρχει μια ομάδα ΜΕΣΑ σε αυτά. ΔΕΝ θα βάλουν τους παίχτες που θα είναι στον κύκλο του EZ.
  • Η παρενόχληση των υπόλοιπων ομάδων κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.
  • Η επαναφορά στο παιχνίδι όσων κουτιών βρεθούν στο πεδίο τα οποία έχουν ταινίες/χρώματα κάποιας ομάδας.

Οι Hunters έχουν ΑΠΕΙΡΑ medic.

Ισχύει ότι και για τους medic, αλλά αντί για γάζα θα πρέπει ο "νεκρός" hunter να μετρήσει αργά μέχρι το 10 πριν μπει στο παιχνίδι. Όσο μετράει, αυτός που τον επαναφέρει στο παιχνίδι θα πρέπει να βρίσκεται δίπλα του.

 

 

Black Market:

 

Στο παιχνίδι θα υπάρχει ένας έμπορος που θα μπορεί να ανταλλάξει αντικείμενα με τους παίχτες, σε μόνιμο σημείο το οποίο πρέπει να είναι δύσκολο να βρεθεί.

Ο έμπορος ανταλλάσσει χρήματα (χαρτονομίσματα παιχνιδιού) με χάρτες που δείχνουν τις τοποθεσίες όπου βρίσκονται κάποια καλά κρυμμένα κουτιά τα οποία πρέπει να κάνουν extract οι παίχτες.

Τα χαρτονομίσματα θα βρίσκονται διάσπαρτα στο πεδίο, μέσα σε φακέλους σε εμφανή σημεία.

 

Medic:

Κάθε παίχτης πρέπει να έχει πάνω του τρεις (3) γάζες μήκους περίπου 1 μέτρου.

Όταν ο παίχτης χτυπηθεί, κάθεται στο σημείο που χτυπήθηκε και φωνάζει δυνατά medic. Τα μέλη της ομάδας του μπορούν να πάνε σε αυτόν και να του τυλίξουν μία από τις γάζες σε κάποιο χέρι για να τον απαναφέρουν στο παιχνίδι.

Εάν ο "νεκρός" έχει χρησιμοποιήσει ήδη τις τρεις (3) γάζες του, τότε ΔΕΝ δικαιούται επαναφορά και πηγαίνει σε κάποιο από σημεία repsawn.

Εάν περάσουν 4-5 λεπτά από την στιγμή που θα χτυπηθεί κάποιος παίχτης και καλέσει medic χωρίς να έρθει κάποιος, τότε θεωρείται νεκρός και επιστρέφει σε κάποιο από τα σημεία respawn (bleed out).

Τα γραφεία μας Πληροφορίες Χάρτης Επικοινωνία

 Που θα μας βρείτε:

 

Μιλήτου 81, Αργυρούπολη

Τετάρτες και Σάββατα
18:30 - 21:30

 

Το Σωματειο

 

Τι ειναι η αεροσφαιριση;

Κανονες αεροσφαιρισης

Τύποι παιχνιδιών αεροσφαίρισης

 

Προνομια Μελών 

 

 

Σωματείο Αεροσφαίρισης Νέων Δημιουργικών
Μέσων Ενασχόλησης 

Μιλήτου 81, ΤΚ. 16451
Αργυρούπολη

email: info@airsoft.gr

Fax: 2109617035

     
     
Go to top